četrtek, 29. avgust 2013

Ko se preveč vživiš v vlogo "blondinke"



Od kar pomnim, me je mami učila teorije umetnosti, ki jo je sicer le videla pri nekaterih svojih prijateljicah, a je sama nikoli ni obvladala: kako ravnati z moškimi. 

»Ne bodi neumna kot jaz,« začne. »Ponos ne vodi nikamor. Ne bodi preponosna v svojo škodo. Včasih se je bolje narediti nesposobno, moški se kar razneži ob nebogljeni ženskici, ki potrebuje njegovo pomoč. Poglej Marijo, kako dobro jima gre z Ivanom. Kar naprej jo slišiš: 'Iiiiivčiiiiii, a mi daš prosim tele zavesice dol, ko si tako velik, jaz pa ne dosežem …' – in se nikoli ne izčrpa, zato se lahko posveti sebi, je lepa, urejena in privlačna, njen možek pa tako še raje skače okoli nje!« Ha, moja mami pač vzame lestev in sname zaveso, tako da si moram vso to teorijo prevajati v prakso po svoje – kakor vem in znam.

Prejšnji teden sem po spletu okoliščin pristala pri svojem dragem brez prenosnika in sklenila naslednje dopoldne, ko je v službi, pač uporabiti njegovega, ki pa razen zunanjega videza nima nič skupnega z mojim. Vendar ... polomija! Računalništvo pač ni moje področje. Najprej sem avtomatično ponovila mamin vzorec prakse, a je bilo kmalu treba preiti na teorijo.  Zaradi podaljšanega dopusta in posledično neplačanih položnic sva ta dan oba ostala brez izhodnih klicev, zato so mi preostali spletni sms-i. Takole sem jih nizala, vseh devet, drugega za drugim: »Živjo. Jaz ne morem ničesar delati na tvojem računalniku. Worda nimaš. My computer mape nimaš. Nimaš nič. Še tipkovnice nimaš normalne. Nimaš ne 'delete', ne 'home', ne 'end',« »ne opuščaja. Pa še to. Včeraj sem ponoči potegnila Word od neke punce, pa so bili vsi komentarji: 'Super je!' in 'Hvala!'« »in da je to najboljša Word verzija itd. Pa sem jo potegnila, a rabiš še neko geslo. To se naloži posebej, samo moraš najprej nekaj izpolniti v zameno.« »Pa sem izpolnila, neka nagradna igra za telefon, je zgledalo varno, je imelo spodaj tiste pogoje nagradne igre. Potem se je pa naenkrat pokazal rdeč kvadrat.« »Pa je rekel, da je virus. Pa sem hitro kliknila tisto okno od nagradne igre in ga zaprla, preden se je nekaj naložilo. Tako da se ni.« »Zdaj pa ne vem več, kako naj odprem ta Word, ne upam si. Ker ne vem, kaj je bilo to in iščem po spletu antivirusne programe, ker so ti vsi nekaj potekli ali kaj.« »Pa sem hotela ene tri potegniti, a nobenega nisem mogla. Ker en hoče 'licence number', drugi pravi, da ni kompatibilen z nekimi tvojimi programi,« »pa bi morala nekaj brisati, samo je tvoje in tudi ne vem, za kaj gre. Presegla sem že vse svoje računalniške sposobnosti, pa še vedno ne morem zlektorirati tiste diplomske, to je namreč vse, kar rabim.« »Tako da te prosim, če me lahko nekako pokličeš. Do takrat bom pospravljala tvojo sobo.«

No, pa presodite, kako mi gre! :) Poklical me je res v najkrajšem možnem času, da se ne bi vtaknila v njegovo kraljestvo … Jaz pa se niti nisem. Imela sem ravno dovolj časa, da sem naredila nekaj zase ... Ko je prišel domov, sem bila vsa lepa. Njegov računalnik pa jo je odnesel dosti slabše ...

(vir:http://static4.depositphotos.com/1000877/275/i/950/depositphotos_2757576-Blonde.jpg) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar