petek, 20. september 2013

Še nekaj dobrega za moje nohtke

Kakšne pilice uporabljate? Kovinske, kartonaste, mineralne ... steklene? Ste že slišale za steklene? No, ali pa slišali, konec koncev so lepe roke na moškemu zelo seksi. Res zanimivo, kako moški vztrajajo pri škarjicah in ščipalcih za nohte. Ali pa kako ženske vztrajajo (smo vztrajale) pri pilicah, ki jim cefrajo nohte ali lahko jim celo škodujejo. Ste že slišale za težke kovine v pilicah za nohte? Ste kdaj pomislile, kaj vse se lahko nahaja v hrapavi površini, ki odpira površino vašega nohta in kaj potem ta vsrka vase? Nisem ekspert na tem področju, vem pa, da mi steklena pilica zagotovo ne more škoditi. Pred leti sem uporabljala nekakšno mineralno pilico, ki se mi je zdela boljša od običajnih, kartonastih. Ali pa sploh kovinskih, ki so tako ali tako pregrobe za nohte. Potem sem jo izgubila. :) In dolgo nič pametnega, dokler nisem na salma.si zasledila steklene pilice. Glede na to, da so samo iz stekla, sem lahko mirna, da ničesar ne spuščajo v moje telo skozi nohte. Sploh ne vem, kako sem zdržala toliko časa s trgajočimi se kartonastimi. Najbolj mi gre na živce, da se ob robovih, kjer jih najbolj rabiš, vselej razcefrajo. Steklenim pilicam se to seveda ne more zgoditi. Zanje strokovnjaki trdijo, da naredijo nohte izredno gladke (kar lahko potrdim tudi sama), zaprejo robove nohtov po piljenju in s tem preprečijo vstop neželenih mikroorganizmov, zmanjšujejo cepljenje, ne puščajo ostrih robov na nohtih, jih krepijo, z njimi lahko odstranjujemo tudi trdo kožico. Privoščila sem si malo luksuza, ki na omenjeni spletni strani sploh ni drag - ročno dodelane pilice Bohemia Glass Nail Files, okrašene s kristali Swarovski. Pravzaprav smešno poceni (3,3 €) v primerjavi z ostalimi cenami na spletu, za te iste pilice, ki se gibljejo okoli 10 €. Kot prvo, kar pove že ime, so iz češkega stekla. Nobene Amerike. :) Pač rada vidim evropske izdelke. Pa še za manufakturno proizvodnjo gre, dokončane pa so ročno. Pri obdelavi stekla gre za tradicionalno metodo, brušene so na obeh straneh z najsodobnejšimi tehnološkimi postopki. Obdelana površina naj bi bila, tako pravijo, neuničljiva. Imajo doživljenjsko garancijo in jo lahko(če je ne izgubite) podedujejo vaše prapravnukinje ... :) (Konec koncev, si predstavljate, kakšno vrednost bi lahko dosegla takšna steklena pilica tradicionalne in ročne izdelave s kristali Swarovski čez 50 + let? ;))

Proces izdelave: Najprej jih zbrusijo s posebno tehniko - peskanjem. To je brušenje (najpogosteje) stekla s peskom pod pritiskom. Nato z lepljenjem nanesejo drobne steklene delce. Zaključijo z jedkanjem in tako pridobijo hrapavo površino. Med procesom se pilica še dodatno strdi, kar omogoča dooolg rok uporabe. Rezultat je zelo fina, enakomerno brušena površina. In lepi, negovani nohti brez poškodb, glivicin še česa.

How To Look After Your Nails
Pa še to: v kartonastih pilicah se sčasoma zaležejo bakterije, glivice in virusi. FUJ!!! Steklena ima za to slabše pogoje, s tem da jo lahko enostavno PREKUHATE, OPERETE s pralnimi sredstvi, očistite z alkoholom, čimerkoli - ker je pač steklena.Kartonaste bi se s taklšnim čiščenjem zmehčale in postale neuporabne. Pri kovinskih sčasoma pride do korozije. Pri teh pač spet ne. Iz istih razlogov priporočam tudi tole stekleno strgalo za pete.

Zdaj, ko so nohti lepi in urejeni, je čas, da jih pokažete in poudarite! In če že naročujete pilice, zakaj si ne bi privoščile še cel kup barvnih odtenkov za ceno enega laka, glede na to, da je poštnina pri salma.si  ista ne glede na težo? Za vas (in seveda zame) sem našla res ugodne Kallos lake - 1,98 € kos, barvnih odtenkov pa kar ne zmanjka! Od seksi odtenkov jagodičevja, preko nežnih in bež odtenkov, pa do modnih temnih in nenavadnih barv. To jesensko/zimsko sezono namreč še vedno vztraja črna, modni pa bodo vsi odtenki temno krvave in vinsko rdeče, temno modre, temno smaragdne in zelene ter temnejši zemeljski toni. Vse to je na izbiro. Kot pravim. namesto da bi si kupila en lak za povprečno ceno v drogeriji, sem si naročila torej črnega, belega (spodaj video, zakaj), temno modrega (odtenek 238, čeprav sem gledala tudi malo bolj svetlečega 256) in mojo najljubšo 'berry' rdečo 230. 


Trendi jesen/zima 2013
Ker ne zdržim dolgo pri miru, sem dodala v košarico še lak z pospešenje sušenja. Naj še poudarim, da so temne barve namenjene predvsem nekoliko krajšim nohtom, za daljše je pa vedno dobrodošla klasika - rdeči, naravni toni. Da bi bili krajši nohti videti bolj ženstveno, jih oblikujte bolj mandljasto ali ovalno. S super pilico! :)

Še en super preprost trik za posebne nohtke ali zakaj sem kupila bel lak:


1 komentar:

  1. Your website is very beautiful or Articles. I love it thank you for sharing for everyone. Strgalo za pete

    OdgovoriIzbriši