četrtek, 5. september 2013

Skrivnostno-sveže vonjave in privlačne stekleničke

V svojih študentskih letih sem bila nora na parfume.  Obe s sošolko, pravzaprav. Vsak dan je bila med malico obvezna destinacija Maxi Market. Po sendvič in v zgornje nadstropje - nadišaviti se! Imeli sva res celo paleto izbire, dišali sva lahko po najdražjih esencah ... Ena je 'stražila', druga obe nadišavila. Spomnim se, ko je na trg prišla Euphoria Calvina Kleina. Obe naju je zajela! Skoraj celo šolsko leto sva dišali evforično! Mislim, da so morali v Maxiju redno menjati testno stekleničko. :) Ona je zanjo privarčevala celo štipendijo. Veseli me, da je še danes med najbolj prodajanimi parfumi in da mi je predvsem cenovno dostopna. Mislim, da je ključ za takšen prodor in tudi, da je še vedno na vrhu, predvsem nekakšna mistika, orient s 1001 nočjo, ki nam odgrne združene eksotične sadne in skrivnostne cvetlične note: šipek, kaki, lotusov cvet, črna orhideja in črna vijolica ... Z njo se počutiš kot prava diva in kar ne morem se je naveličati.

Se še spomnete teh plakatov? Občutek je še vedno isti ...

 Podobno sem se zelo ženstveno počutila ob dišavi Nine Ricci Premier jour. Zelo rada imam vonjave, pri katerih se srečata svežina in čutnost in tudi ta je takšen. Nanj sem se spomnila, ko sem ga opazila v akciji na salma.si. Združuje vonj mandarine in gardenije in - kako lepo opišejo harmonijo orhideje in vanilije: "kasneje se razvije opojen vonj sladke orhideje v kombinaciji z okusnimi mandlji v sladkorju". Točno to, sem pomislila, ko sem prebrala, točno to je tisti občutek, na katerega sem že skoraj pozabila. Zdaj je čas, da si ga ponovno privoščim. O da, spet si želim tako dišati ! Zelo mi je všeč steklenička, ki je 'arhitekturno' nekoliko nenavadna, a hkrati preprosta. Domiselno!




Priznam, da padam tudi na stekleničke, te me pritegnejo in so prvi korak k odločitvi, ali naj sploh povonjam kak parfum. Tako seveda nisem mogla mimo Marc Jacobsovega Dota. Pikapolonica, ta srečni hrošček, je priletela na vrh stekleničke in tam tudi ostala namesto pokrovčka. Verjamem, da pikapolonica prinaša srečo in res mi jo je! Za nakup te novejše dišave sem se tako odločila že na podlagi opisa, ki me je prepričal. Ne moreš zgrešiti s srečnimi notami, ki ti pričarajo pomlad in poletje. Svežina ribeza z eksotčno pitajo? Seveda! Ovito v vonj kokosa in vanilije? Ne bi mogla biti bolj moja izbira! Še posebej, če so cvetne note jasmin, kovačevec in cvet pomarančevca. Vse je v ravnovesju, pravijo. In ni ga čez ravnovesje med za kanček svežine kiselkasto noto ter razkošnimi sladkimi vonjavami. Z eno besedo - sočno! 

P.S.: V mojo sobo je pravkar priletela pikapolonica. Pa če to ni dober znak! ... :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar