sobota, 28. september 2013

Za zvezdniške trepalnice!

Ali ste ena tistih srečnic, obdarjenih z 'metlicami' namesto trepalnic? Ki se, ko široko razprete svoje oči, dotaknejo obrvi? Ne? Tudi jaz ne. Jih pa imam! Kako? Z malo pomočjo serumov! :) With a little help of my friends, bi rekli Beatli.Nekateri imajo pač prirojeno, da mešički njihovih trepalnic, imenovani tudi Zeisove lojnice, izločajo več snovi, zaradi katerih trepalnice rastejo bujneje. Podobno kot pri laseh, lahko z ustrezno prehrano poskrbimo za več ustreznih vitaminov (B kompleks) in mineralov, ki hranijo naše trepalnice. Še bolj učinkovito pa je, če jih kar dodamo - v sam mešiček! Tako je, če nam jih je mešiček proizvedel (za naše želje) premalo, mu jih dodajmo same! V ta namen so številne kozmetične hiše zaćele kot zastavo proizvajati serume za rast trepalnic. Tudi na slovenskem trgu je cela poplava teh izdelkov. Toda, ali so vsi učinkoviti?

Kim-Kardashian-Midweek-Makeup-Big-Lashes-Faux-Spring-2013-Trend-028
vir
Ko sem se odločala za nakup, sem najprej preverila vsako znamko, ki je prišla v ožji izbor, na številnih domačih in tujih forumih. Najprej sem preizkusila serum, ki mi ga je predlagala vizažistka, Dermaluxelash. Rezultati so bili res opazni. Prej sem imela, od daleč gledano, nekakšno sivo črto na področju trepalnic. Po kakšnem mesecu uporabe so se lepo videle črne trepalnice, kot bi bile namazane s kakšno naravno maskaro. Vendar, kljub temu, da sem bila z rezultatom zadovoljna, je bilo to moje zadnje naročilo tega seruma, ker je odločno predrag. 40 € za 1,5 ml! Podarila sem si ga za diplomo sicer, pa vendar ... Kmalu potem sem videla v akciji Neulash, za isto ceno sem dobila 5 ml. Spet sem pobrskala po spletu, videla, da so uporabnice zadovoljne, ga naročila ... A po dveh tednih uporabe - živčni zlom skoraj! Embalaža se mi je dobesedno razpadla v rokah in dragocena tekočina se je zlila v umivalnik! Pha, prihranek pa tak! 40 € v umivalnik! Groza, kar na jok mi je šlo.
vir

Še dobro, da sem šla spet malo pogledat na spletno stran, preko katere navadno naročujem, salma.si. Našla sem tri serume, Mary Kay, Dior in Dermacol. Ker sem pred tem tako vrgla stran 40 €, sem se odločila za Dermacol Night Grow, saj stane samo 6,90 €, notri pa je 8 ml. Torej v primerjavi s prvo investicijo, 40 € za 1,5 ml, praktično zastonj. Če gledaš, da ga je dovolj za celo leto! Na začetku se namreč ti serumi nanašajo vsak večer (trepalnice bolj rastejo ponoči), potem pa vsak drugi ali tretji dan za vzdrževanje rezultatov. Jaz ga uporabim nekje trikrat na teden, pa tudi druge uporabnice stavijo na uporabo 2 krat tedensko, veliko jih celo trdi, da so rezultati tako še boljši, ker naj bi vsakodnevni nanos povzročil celo izpadanje (to isto sem zasledila za serume raznoraznih znamk). Tudi jaz moram priznati, da šele odkar delam tako, je rezultat zares dober! Ne vem, ali je to res zaradi manj pogostega nanašanja, ali pa je dejansko ta serum boljši. Karkoli že je, za minimalno investicijo odličen rezultat. Zdaj ga hoče še mami, vsakič, ko sedim njej nasproti, komentira moje trepalnice. Pravi, da bo raje investirala v serum kot maskaro, saj ji je rezultat mojih nenaličenih trepalnic čisto dovolj. Ker so res črne, segajo do obrvi in so vidno kvalitetnejše, se mi zdi, da tudi gostejše. Pa privihajo se navzgor.

Glede proizvoda znamke Mary Kay Lash & Brow serum vam zaenkrat lahko podam le rezultate mojih raziskav na spletu. Veliko uporabnic je izredno zadovoljnih, medtem ko na nekatere ni imelo učinka. Ker nihče ne navaja slabih rezultatov, sklepam, da iz nekega razloga na nekatere ne deluje, ko deluje, pa so uporabnice izredno zadovoljne. In pri veliki večini deluje. Sicer pa zagotavljajo vračilo denarja v primeru, da s čimer koli niste zadovoljni, saj imajo velik poudarek na zadovoljnosti strank. Zadovoljne so predvsem z učinkom na obrvi, neko dekle navaja, da je zaradi alergije pred leti ostala brez trepalnic, s tem serumom pa so ji na novo zrasle. Spet nekaj recenzij poudarja pozitiven učinek ravno na trepalnice. Finančno je večja investicija, a še zmeraj je daleč cenejši od v Sloveniji priljubljenih serumov, saj dobite za 32,20 € kar 4,5 ml., kar zadostuje za cca 10 mesecev. Zakaj bom naslednjič (ko si finančno opomorem :)) kupila to znamko? Ker ne testirajo na živalih, se zavzemajo za ekologijo, imajo fondacije za boj proti raku in proti zlorabljanju žensk ... Torej za vse ozaveščene! Več?
Tole so rezultati zadovoljne uporabnice (vir).
Z naslednjim naročilom pa bom vsekakor naročila Diorjev Diorshow Maximizer. Ker enostavno moram videti, čemu dobiva vse zvezdice v vseh revizijah, ki sem jih našla na spletu. Vse uporabnice uporabljajo presežnike z zadovoljnostjo s tem izdelkom in kar je tudi pomembno (glede na to, da stane 32 €), navajajo, da je vsebine dovolj za vsaj pol leta! Ni kot zgoraj omenjeni serumi, ki jih kot tuš nanesete ob rob trepanic, temveč je podlaga za maskaro. Verjetno se spomnete hitov 'belih maskar', podlag za maskare, ki naredijo sloj okoli trepalnic in jih tako odebelijo in povečajo. No, tale Diorjev, po mnenju uporabnic, čudež je zastavljen kot takšna podlaga, a je hkrati serum, ki vam dolgoročno nudi učinke serumov za rast. Kar me je navdušilo, je podatek, da popolnoma nadomesti uvijalec trepalnic, ki ga ne uporabljam več, ker jim škoduje, vendar pa zelo pogrešam njegov učinek. Če bi tako podaljšane trepalnice, kot jih imam, še dodatno privihala, bi bile res spektakularne! Druga stvar, ki me pritegne, je, da je odstranjevanje maskare zelo enostavno in da kar zdrsne dol. Torej spet zmanjšana verjetnost poškodb. Poleg vsega tega pa še bolj rastejo? No, vsekakor vredno nakupa, spodaj si oglejte še spodnji zelo iskreni youtube recenziji, čez kakšen mesec, dva pa dobite še mojo iz prve roke. Komaj čakam, da vam poročam!!!

Ta video govori o trenutnem učinku na trepalnice ...















... tale pa o dolgoročnem:
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar