sobota, 7. september 2013

Botoks za lase in ombre (ali Tudi jaz sem trendy :))

Danes sem bila pri frizerki. Čisto slučajno in čisto 'na blef'. Moj dragi je šel za vikend na lepše, jaz pa sem si rekla, da doma pa že ne bom visela. Tako sem se odpravilav Ljubljano, obiskati prijatelje, urediti kakšno obveznost v ponedeljek itd. Pa sem pogledala še na stran s popusti, če je kaj pametnega. Slučajno. In vidim - ombre + neke kapsule, hranljive + striženje s frizuro - 33 evr. Itak! Kličem, ali imajo slučajno ravno to soboto fraj in so imeli! Pa še rezervacijo kupona je opravila frizerka namesto mene in mi s tem prihranila nevšečnosti - od včlanjevanja do plačevanja itd. Salon sem našla z lahkoto, ker je, kakšno naključje, ravno v sosednjem bloklu od mojega prijatelja, pri katerem sem bila prejšnji večer na obisku. Preden sem šla, sem ga prosila, naj mi pogleda na Google maps in mi pove, kako priti tja (jaz in orientacija ... ne greva skupaj). Pa je samo pokazal s prstom skozi okno: tukaj! No, je že dober znak!

Danes sem odšla iz salona več kot zadovoljna. Po dolgem oklevanju sem se odločila za ombre, ker sem prej videla precej neposrečenih rezultatov, tiste zadeve s črto sredi glave in ... le zakaj bi hotela hoditi okoli z ogromnim narastkom? Sem si pa zamislila frizurco, kot sem jo videla pri nekaterih svetlolasih deklicah: enakomerno svetlenje od vrha proti konicam las, lasje okoli obraza pa so tudi odtenka konic.Joj, ko bi me znal kdo tako pobarvati! Ampak to je možno le naravno, pri sedemletnicah z blond laski. Kakršna sem bila tudi sama. Haha, kako sem strmela v ogledalo, ko mi je frizerka posušila lase! Prav takšni so bili! V reklamnem opisu je sicer pisalo tako, da se tonira postopoma, zato sem tudi šla riskirat. Pa svojemu občutku sem zaupala, ki ne laže. Res sem več kot zadovoljna! Realizirala pa se je še moja druga skrita želja: da bi si naredila enega teh modernih tretmajev, ki delajo čudeže - botoks za lase, keratin. Frizerka pa mi je, ko je videla moje, prav otroško tanke laske, sama to predlagala. Da jih okrepi, odebeli. Tako, za 10 do 15 pranj! In mi ponudila tako ugodno ceno, da je nisem mogla zavrniti. na pol darilo, pravzaprav. Za ceno barvanja sem sedaj "naravna" blondinka z močnimi lasmi! Res sem hvaležna frizerki Nini za dobro izpeljano delo in za 'nove' lase. Tako da - vsekakor priporočam. Studio je nov, opremljen zelo zelo všečno, čista belina s srebrnimi in vijoličnimi detajli, na stropu pa med tistimi modernimi lučkami, ki se jih vgradi v dvojni strop - kraljevski lestenec! Neverjetno, kakšna kombinacija in da tako paše skupaj. To je opremljal nekdo z občutkom. In tudi frizira z občutkom. Studio Rosa, priporočam!

Da je bilo dopoldne popolno, pa je poskrbela še popolna kavica. Malo naprej se nahaja Mercator center Šiška in sem šla še v nabavo. A sem se takoj pri vhodu ustavila na kavici. Spet na blef in spet so se mi uresničile sanje - tokrat sanje o kavi! Ne vem, kako se imenuje bar, vem samo, da imajo kavo Santana in da je to tudi slaščičarna. Ki je izpolnila vse moje kavne fantazije. Tri strani menija, polne najbolj izvirnih kavnih kombinacij - kava Mars s karamelo, lešniki, smetano, sladkim grehom (celi koščki Milke z lešniki na vrhu), kava Rafaelo s kokosom in spenjenim mlekom, cookie prelivi, čokolada s pomarančo, neke karibske kombinacije, cimetov preliv ... ko sem že naročila Mars, mi je že bilo žal, da nisem tisto drugo ... kar tri naenkrat, mogoče? Moram povedati, da je bila ta kava vse, kar sem zaužila do 15h in da sem prevozila s kolesom še in še kilometrov in je še kar 'držala'. Ni za vsak dan, je pa vredno greha!

Ni komentarjev:

Objavite komentar