petek, 13. september 2013

Naslednjič se barvam doma - Olia! :)

Ok, res sem obsedena z lasmi! :) Še teden dni ni minil od mojega obiska frizerskega salona, pa že gledam nove barve za lase. Tako je to,  ko se enkrat začneš barvati, ne moreš nehati. Sem rekla, da dokler mi lasje ne zrastejo do sredine hrbta, se ne barvam. Da bojo zdravi in dolgi. Potem sem si iz čistega dolgega časa pobarvala samo fru fru. In dva pramena zadaj. Potem sem šla na ombre h kozmetičarki. Zdaj pa že gledam nove barve za lase Olia od Garnierja. Navdušila me je prijateljica, ki me je včeraj povsem zasenčila! Ko sva se dobili na pijači, je prav prisvetila v prostor. Imela je bleščeče platinasto blond lase, z niti malo rumenega odtenka in z izjemnim leskom.



Vedno je bila zagovornica rjavih las. Trdila je, da ji blondinke sploh niso všeč! Le kaj jo je zdaj prijelo?! "Zaželela sem si malo spremembe." se je zasmejala. "Pa se ne bojiš, da se ti bojo lasje uničili?" me je zaskrbelo - to je vedno moj prvi pomislek glede blond las. Razložila mi je, da je tem barvam zaupala, ko je prebrala, da jih sestavlja 60 % olj. Da se zato imenujejo Olia. :) Menda celo ne vsebuje amoniaka! Takoj sem morala preveriti, ali jo imajo na salma.si. Seveda, kot vsako novost sem jo našla, za pičlih 6,13 evrov! Takoj sem se še malo pozanimala na spletu. Presenetil me je podatek o novi sestavini, zaradi katere je lahko tako svetla barva brez amoniaka. Imenuje se MEA. To je nekakšna alkalna sestavina, ki ne draži las in lasišča in trdijo, da ne poškoduje las. Kot sem videla pri Tanji, so bili res videti nepoškodovani.


Za visoko intenzivnost barv poskrbi visoka koncentracija cvetličnih olj kamelije, sončnice, pasijonke in limnanta. Najboljše pri celi stvari je torej to, da dobiš res intenzivne odtenke, pri čemer ne poškoduješ las. Niti z blond odtenki! Ki sem se jih doslej ravno iz tega razloga izogibala. Ta barva pa celo izboljšuje kakovost las. Najraje bi se že kar jutri pobarvala! Kolekcija vsebuje kar 25 odtenkov, 6 blond, dva živo rdeča, osem čudovitih rjavih, celoi trije črni in temno vijolična. Zadnja bo za sestrično. Ker jamra, da nima za frizerja, barva pa se na temno vijolično. Ima že skoraj "ombre" zaradi narastka! :) ... Mislim, da je zdaj njen problem rešen (in moj tudi). 


1 komentar:

  1. I just want to thank you for sharing your information and your site or blog this is simple but nice Information I’ve ever seen i like it i learn something today. Ročno orodje za obdelavo lesa

    OdgovoriIzbriši